miercuri, 2 aprilie 2014

Symphonicity


A inceput totul odata, demult, in frageda copilarie.....cand ascultam la un vechi pick-up primele discuri de vinil....aveam o intreaga colectie...primul pe care mi l-am cumparat cred, a fost cu Elvis Presley, nu mi-a zis nimeni pe atunci despre el, doar imi placea mie asa, cum "suna".....ma rog, s-au mai schimbat lucrurile de atunci.........acum imi dau seama  si ca, Pink Floyd nu se auzea atunci asa cum trebuia sa sune, dar asa au fost vremurile.......pianul, nu a contribuit prea mult, desi statea, la fel ca si acum, intr-un colt uitat al casei........hmmm, insa de atunci, pana la gadgeturile din ziua de azi....hei, e cale lunga...........Un lucru e cert, nu cred ca as putea trai fara muzica, sau cel putin nu mi-as putea imagina viata fara ea, poate pentru ca starneste in noi cele mai profunde instincte si ganduri......."fara muzica, viata ar fi o greseala"....si asta nu am zis-o eu, dar sunt perfect de acord cu Her Nietzsche...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu